Friday, January 14, 2011

Colmar Tropicale

ari tu tanggal 8 haribulan 1 tahun dua ribu sebelas aku and beberape orang sedare mare aku telah pergi ke ... sajer jer pergi berjalan2... hehehe

tempat ni terletak di dalam hutan di bukit tinggi... care nak pergi lak senang jer... ikut jer highway karak then sampai nampak signboard berjaya hill resort(lebih kurang camtu la aku x bape nak igt hehehe)

tapi yang bestnyer lepas jer keluar highway.. jalan die memang best la untuk kaki2 merempit nih... hehehe x kisah la bawak kete or motor... memang best...

tapi yang x btnyer lak... kene bayar dalam rm 12 sekepale...

kat bawah ni aku share sket gambar2 aku dekat sane k... hehehe jangan jeles...




aku di france... hehehe


























hehehe aku rase tu jer lah dari aku kot... hope korang pn pergi la cuti2 cinta kat sane k... hehehe da...

No comments: