Sunday, April 10, 2011

Me with caldina

mase hari sabtu lepas aku ade pergi diner dengan kawan aku...
aku ingatkan die datang amek aku dengan viva die jer... sekali die datang dengan caldina ayah dier
pergh!!!! 1st time gua naek caldina nih.... kenderaan feveret lak tuh... hehehe
memag best la caldina nih....
aku pun ape lagi... amek la beberape shoot dengan caldina nih...
tiba2 teringin nak amek mcm geng2 mlm nih...
so kat bawah nih beberape gambar yg aku shoot dgn cald... hehe





memang best la bawak caldina nih... hehe



ade gaye macam usahawan mlm tak???



saya berjaya anda juga boleh berjaya!!!


memang bergaye sungguh la walaupn kereta pinjam


tercapai gak impian aku untuk membawa caldina nih... gaya bawak lebih kurang je macam bawak camry ayah aku... name pun toyota kan...
pepehal pun... thanks to my makcik. nisa liyana kerana memberi pengalaman kepada aku untuk merasai kereta inih...

thanks yaw!!

2 comments:

NyetNyet said...

hoi ! follow ak balek ! haha

megoo said...

yerker... ko yang naek myvi tu ker... hahaha aku dah x ingat dah... hehehe