Saturday, March 20, 2010

BOSAN!!!!!!!!

huhuhu... bosan giler weh..... tak tau nak wat per.... biase orang kalo malam mingu jer keluar... hang out dgn kawan2... tapi aku... lepak umah jer... hang out dgn laptop... wakakakaka.... hehehe

sebenaryer... aku dah bosan dgn politik tanah air yg tak abeh....

tak kisah lar... kerajaan ker... pembangkang ker... politikkkkkk jer... huhuhu bosan giler akuh.... biler die nak watkerje untuk rakyat... tak tau la aku....

sebagai contoh... rakyat selangor.... dah kene tipu dgn kerajaan PR(aku rase tertipu sebab aku undi diorg ritu) dulu manifesto cakap... air percuma.... tapi sampai skang..... takdak pun... aku tetap gak tiap2 bulan bayar bil air....

tu lar.... lain kali... sebelum nak wat aper2 manifesto, selidik dulu.... wat kajian camner nak jadikan nyer reality... ni dah hampir semue rakyat selangr kene tipu... huhuhuhu

p/s ni hanye pandangan peribadi sahaja daripada orang yg dah kene tipu....

No comments: