Tuesday, March 23, 2010

hati....

kadang-kadang tuh aku rase menyampah lak kat segelintir umat manusia nih yang tak abeh2 nak jage tepi kain orang.....

lepas tuh pulak sibuk jer nak ikut style dier... kalo kiter buat aper yg die tak ske .... mula la nak perli2 lar... tarik muker lar.... nyampah aku....

die ade terfikir tak macammane kalo situasi tu berlaku kat dier... aper perasaan dier???? lepas tuh start la cakap kiter tak jage hati dier lar....tak jage perasaan dier lar.... WTF!!!!

ade die jage hati kawan2 dier slame nih.... kiter jer sibuk nak jage hati dier...

aku dah penat dah nak jage hati orang...... hati aku sape nak jager????? bier aku jage hati aku lak.... cakap aku nih sellfish.... huhuhuhu

dah la.... nyampah aku dengan orang macam nih.... harap gaye jer baik... solehah.... tapi perangai samer jer macam orang2 yg pergi club tuh.....

No comments: