Thursday, March 25, 2010

tinggal kenangan

hari nih... kekasihku yg paling ku sayang telah berpisah dgn ku.....

sedih.... sakit..... kadang2 tu aku terfikir.... kenape aku perlu bercinta kalau akhirnya berpisah.... buat sakit hati jerkan.....

huhuhu tak tau la lepas ni life aku macammaner.... orang yg menyinari hidup aku dah pergi meninggalkan aku.....

banyak kenangan manis selame 6 bulan aku dengan dier.... gaduh2 tu perkare biaser lar.... selalu gak die wat2 nak brake.... tapi kali ni die betul2 nekad..... hurm....

skang ni ak kene fikirkan care bagaiman aku nak lupakan die dalam fikiran aku....

hurmmmmm



Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita
Kini Tinggal Kenangan
Ingin ku Lupakan Semua Tentang Dirimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Bintangku

Jauh Kau Pergi Meninggalkan Diriku
Di Sini aku Merindukan Dirimu oohhh
Kini ku Coba Mencari Penggantimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Kekasih

Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita
Kini Tinggal Kenangan
Ingin ku Lupakan Semua Tentang Dirimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Bintangku

Jauh Kau Pergi Meninggalkan Diriku
Di Sini aku Merindukan Dirimu oohhh
Kini ku Coba Mencari Penggantimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Kekasih

Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita
Kini Tinggal Kenangan....

No comments: